Posted in AliExpress, Pulmad

Isetehtud pulmakaunistused

Ma teadsin kohe, et kogu pulmaplaneerimise ja kaunistamise tahan ma enda kätte võtta.
Kui ma hakkasin aga mõtlema lauakaunistustele siis teadsin, et elus lilledega peaksin ma seda tegema samal päeval peoga aga see poleks kõneallagi tulnud.
Pealegi ei meeldinud mulle idee, et lilli saab nautida ainult üks päev, koju kaasa poleks ma kuidagi neid kaasa saanud võtta.

mihkelleis.ee

Hakkasin siis Aliexpressist kunstlilli otsima ja leidsin sobilikud lilled. Alguses tellisin paar tükki prooviks ja kuna need nägid väga ilusad välja siis tellisin juurde.

20495604_1447086132015495_1149896892_o

Siis hakkasin aga purke koguma. Viimasel hetkel ostsin Koduekstrast väiksed küünlad ja Rimist klaasid. Pael ümber purgile ja lilled sisse ja oligi valmis. Küünaldega peaaegu sama, lihtsalt peale sai liimitud väike kunstlill.

Nii lauakaunisted kui ka nimekaardid tahtsin asetada kasepaku viilule ja selle tarvis sai siis kask maha võetud.

Kaunistama saime õnneks minna eelnev päev ja noh see ikka võttis korralikult aega.
Laudlinad olid cateringi poolt aga väike tüll meie laua otsa on meie endi paigaldatud teibiga ja see andis nii palju juurde. Lisaks tegime väikse kaarekese tülli ja lehelindiga.

mihkelleis.ee

Lisaks mõtlesime natuke ka saali kaunistada aga väga sellele rõhku ei pannud, sest pidu toimus nii looduskaunis kohas ja ei vajanud eriti kaunistamist.
Natuke tülli talade vahele ja ka taladele ja natuke paberist kaunistusi ja valmis ta saigi.

mihkelleis.ee

 

 

 

Leave a comment