Posted in Elu, Rasedus, tervis

Raseduse abimehed

Ma julgen arvata, et mu rasedus on kulgenud üsna kergelt.
Algselt ega ka praegu ei ole mul olnud väga suurt iiveldust, oksendama ei ole pidanud kordagi. Alguses oli suur väsimus ja on seda ka nüüd raseduse lõpus.
Seega ma soovitan kõik vajalikud remondid, kooliasjad, tööasjad või mis iganes teha ära kuskil 12-27. nädalal. Peale seda ma olen küll tundnud, et enam ei jaksa.
Kuid et siiski seda rasedust veel rohkem nautida oskan ma soovitada paari asja.

Osta endale kohe alguses nuudelpadi. Ma arvan, et raseduse lõpus läheb seda kindlasti vaja ja on ka ilmselt heaks abimeheks imetamisel. Ta tundub küll kallis aga on igati seda hinda väärt.

Leia endale mõnusad kodused raseduspüksid. Mina leidsin need Lindex’ist. Nii kui ma need jalga tõmban on tuju 20% parem. Kõlab küll imelikult aga täiesti tõsi. 😀

Paljud kardavad venitusarme ja ma olen enda jaoks leidnud selle kõige parema millega neid ravida ja ka neid ära hoida. Mina neid ei kartnud, ma teadsin, et need tulevad, sest mul on juba pubekaeast jalgadel venitusarmid. Aga, et nad niimoodi mul jalgadel edasi hakkavad vohama, ma küll ei osanud karta. Kohe raseduse alguses tekkisid ka rindadele venitusarmid ja ma mõtlesin, et need nüüd jäävadki. Kuni ma leidsin BioOil’i. Juba nädal peale selle kasutamist muutusid rindade peal venitusarmid peaaegu nähtamatuks, ma ei suutnud seda uskuda, sest jalgade peal olevaid venitusarme olen ma igasuguste asjadega määrinud ja tulemust pole andnud. Nüüd õlitan ma end iga õhtu BioOiliga ja see tõesti toimib minu puhul. Mu kõht lõpetab sügelemise ja osad venitusarmid muutuvad vähem nähtavaks ja ma usun, et ka paljud venitusarmid on jäänud tekkimata.

Kuskil 25ndal rasedusenädalal tabasid mind jalakrambid. Viimati olid need hullumeelsed olevused platsis pubekaeas. Minul olid need nii jubedad, et võttis lausa pisara silma aga ma õnneks leidsin abimehe, magneesiumiõli. Algselt ma piserdasin seda jalgadele aga see nii jubedalt kipitas. Nüüd lasen hoopis talla alla enne magamajäämist ja krampe pole mul hetkel enam olnud.

Hetkel ei tulegi rohkem abimehi meelde peale enda mehe 😀 ilma temata ma küll ei suudaks rase olla. Minu poolt müts maha nende eest, kes raseduse üksi üle elada suudavad.

Leave a Reply

