Posted in Elu, Pulmad

Pulmajuttu

Oeh, ma üldse ei oska ette kujutada pulmade kujundust.
Ma ei tahtnud pulma värviks mingit roosat ega sinist. Hoopis kuldne oli sümpaatne.
Siis kujutasingi ette midagi taolist.

Aga see on vist kallim kui selline maalähedasem pulm.

Ja siis mul hakkaski rohkem meeldima selline puiduga mängimine.
Aina rohkem hakkas meeldima roosa, rohelise, valge ja kuldse koos olemine.

värvidNo midagi taolist, roheline ilmselt rohkem selline samblane.

Aga kõik need kaunistused kavatsen ise teha aga ma ei kujutagi ette kuidas need koos sobivad 😀

Lisaks ma ei tea veel kus pulmi pidada. Tahaks kuskil veekogu lähedal ja maa kohas.
Kui teil on mingit kohta soovitada siis olen üks suur kõrv. Inimesi on kuskil 50ne kandis ja kohaga üldse ei pirtsuta.

big-ears-pic-1

Leave a Reply

