Posted in kingi idee

Emadepäevaks

Mina kinkisin oma emale emadepäevaks zoombooki fotoraamatu.
Ma leidsin sellise koha otseloomulikult teiste blogidest 😀 Alguses mõtlesin küll, et ega see kvaliteet vist ilus pole aga üllatusin positiivselt.

Kogu seda raamatut saab nii palju kujundada kui süda soovib. Ma valisin nahast kaaned, tundus kuidagi luksuslikum.

20160506_114134

Kätte sain ka jube kiirelt, ühe päevaga oli neil tellimus valmis. Ehk neljapäeval tellisin ja teisipäeval sain kätte. Saatmine võttis nädalavahetuse tõttu lihtsalt aega.

20160506_114156

Kuna olin 1000 seas, kes lehele registreeris sain nüüd tasuta 20×20 formaadis fotoraamatu aga ma ei teagi, millest ma selle teen.
Mõtlesin, et panen mingid pulmasoovi pildid või mehega koosveedetud ajast. Aga viimasest on meil terve suur album juba tehtud, ma ei näe väga mõtet topelt teha.

Mida teie soovitaksite?

k

Leave a Reply

