Posted in AliExpress, Elu, kingi idee

Tellimine AliExpressist

Ma isegi ei mäleta mitu aastat tagasi ma esimest korda tellisin aga pakun kuskil 3 aastat.
Üldiselt ma olen asjadega rahule jäänud, asja nipp on tellida see, mida on kõige rohkem tellitud ja hea tagasisidega. Ja muidugi kõik läbi lugeda.

Mõtlesin, et näitan teile ka, mida ma viimasel ajal tellinud olen ja nende tegelikus siis.

Pudelilamp, mulle väga meeldib, annab valgust suhteliselt normaalselt ja õiges veinipudelis jääb ainult nn. õige kork näha. Lisaks sobib meie laevalgustiga.

IMG_5384

Lapse riided, ühed kallimad asjad, mida ma lähi ajal tellinud olen. Pükste ja mütsi kvaliteet on natukene kehva aga body on väga mõnus.

IMG_5380

Sulgur, super asi, kõige rohkem kasutust saab praegu, lisaks enne tellisin veel selle ka ja mõlemaga olen super rahul.

IMG_5382

Võtme kujuga mälupulk ja teine, odavad ja töötavad. Olen rahul.

Igasugused küüneasjad, viimasena tellitud “stamper” on super mõnus.

IMG_5391

Sõrmus ja sõrmus, olen nendega rahul, kuigi tellisin 2 aastat tagasi on nad siiani ilusad.

Leave a Reply

