Posted in Elu, tervis

Mida teha koleda näonahaga?

Mina olen enda näonahaga kimpus olnud peaaegu 8 aastat.
Selle aja jooksul on olnud nii paremaid kui halvemaid perioode.

Akne tekkis mul kuskil 13. aastasena aga see oli selline leebem, väiksed punnid, ei midagi valusat.
Kuskil 15. aastasena hakkas see rohkem levima ja ma tahtsin abi saada.
Käisin kosmeetiku juures, kus ausalt öeldes midagi erilist ei tehtud. Ma isegi ei tea miks ma rohkem pole läinud 🙂
Siis käisin ma mitmel erineval nahaarstil, esimene soovitas kreeme ja sellest oli abi. Aga need kõik kuivatasid nahka nii hullult, et talvel, isegi siis kui olin alles nahka kreemitanud, see ketendas meeletult. Jätsin kreemid ja nahk taastus. Akne oli kadunud ja mul oli täitsa hea meel ja mõtlesin, et nüüd olengi ma sellest prii.

Oo ei 😀 17.aastasena tuli see tagasi, siis leidsin netist ühe hea nahaarsti ja tema soovitas mulle mingit tabletikuuri, pool aastat pidin võtma aga need olid maksa niivõrd kahjustavad, et enne pidi kindlasti analüüse tegema ja mõistagi alkoholi sellel ajal tarbida ei tohtinud. Need tabletid tõesti aitasid ja õnneks viimasest uuringust selgus, et maksale laastavalt ei mõjunud.

Ja nüüd ma siin olen, paar kuud tagasi muutus näonahk hulluks. Paar nädalat ilus, siis jälle need vastikud punnid, mis on nn. naha all ehk siis megavalusad paised. Hetkel kasutan Babe geeli, mis hetke seisuga aitab.

Kui teil on mulle mingeid häid tooteid soovitada, siis andke tuld!!!

Muidugi olen ma proovinud Sebamedi ja igasuguseid muid asju aga nii hästi nad ei ole mõjunud kui Babe.

Leave a Reply

