Posted in Elu, Reisimine

Mida võtta Türki?

Kui ma peaks uuesti Türki minema, siis ma võtaksin endaga kaasa nii vähe asju kui võimalik. Miks?
Sest seal on väga palju riideid, väga odavate hindadega. Kuna mulle endale meeldib kodus dressides ringi käia siis neid pole kunagi vähe.
Kindlasti mida ma soovitan Türgist osta on:
Kotid, sokid, dressid, päikseprillid, särgid, jalanõud.
Ma ise ostsin hunnikutes sokke, lausa 40 paari ja maksis see kokku 10€.
Kaks kotti sain, väikem oli 10€ ja suurem 15€, kindlasti oleks saanud odavamalt aga ma ei viitsinud kaubelda rohkem.
Kaks paari dresse, ühe hinnaks 15€ ja teised 20€.
Särke ma endale ei leidnud, küll aga on meestele seal väga ilusaid särke.
Päikeseprillid saab kätte 3-10€ga. Jalanõud on ka väga odavad, ainult et mina ei leidnud neid õigeid ja ei hakkanud niisama ostma.

Lisaks ostsin veel jooksupüksid, 5€. Jah, nende kõikide kvaliteet pole kindlasti see aga ma oskan õmblusmasinad kasutada ja no need dressid, mis ma sain on nii mõnusad ja mugavad, et selle ostuga ma olen küll rahul.
Kottidega ja sokkidega olen samuti rahul.

Mina võtaksin järgmine kord riietest Türki kaasa:

  • Aluspesu
  • Üks kleit
  • Ühed pidulikumad riided
  • Teksad
  • Mugavad jalanõud

Rohkem ma ei teagi mis võtta, sest kõik muu leiab poodidest.

2 thoughts on “Mida võtta Türki?

Leave a Reply

