Posted in Elu, Reisimine, söök

Alanya 2015 jätkub

Ma siis räägin kohe alguses ära, mis minuga teisel päeval juhtus.
Nimelt olid väga suured lained ja meie hull seltskond otsustas lõbusõitu teha ujumismadratsitega. Vette saamine oli juba väga raske aga mida rohkem kaldast eemale seda vaiksem oli meri. Lained olid kuskil 3m vähemalt ja tegelikult oli väga äge madratsi peal olla ja laineid tunnetada, nii kaua kui üks laine viis mind nii kalda ligidale ja teine tuli kohe järgi ja ma lihtsalt lendasin üle laineharja. Ma sattusin lihtsalt megapaanikasse, sest välja ma ei suutnud ennast sealt rabeleda, hops kohe silmad lahti ja järgmine hetk lendas madrats mu alt ära. Ise mõtlesin küll, et nüüd ma siia jäängi. Vee all oli igal pool valge lihtsalt ja ma ei saanudki aru kus on põhi, panin lihtsalt käed ette ja lootsin et näoga vastu kive ei lenda. Õnneks tunnetasin põhja ära ja lükkasin end jalgadega välja ja lihtsalt jooksin kaldale, juba järgmine laine oli kannul.
Hiljem värisesin pool päeva, jube kogemus aga samas oli väga lahe!
Teile seda muidugi ei soovita järgi teha 😀

Meie seltskonnal oli isu proovida mereelukaid, otsisime siis välja parima mereanni söögikoha, Tripadvisori järgi Bistro Bahama, mina küll seda ei soovitaks. Muidugi teenindus oli väga luks aga söök, no ma ei tea, kalmaari ja krevette nad küll küpsetada ei osanud, täiesti nätsked.

Teist söögikohta soovitas meile hotelli töötaja, ütles et kohalikud käivad seal ja tema lemmik, Öztürk Kolcuoglu, vot see söögikoht oli imeline, väga ilus vaade ja hea söök ka, seda ma soovitaksin küll.
Meile soovitati suurt kebabi ja no selle me pidimegi võtma.

20151030_16020920151030_160831
20151030_162427 (2)20151030_160600

Lisaks käisime ka delfinaariumis ja ka delfiinidega ujumas, üks elu unistus täitus. Võrreldes Leeduga oli see delfiinishow täiesti mõttetu, vahepeal esines lihtsalt üks naine, ei ühtegi looma. Lisaks loopisid delfiinid seal suuri palle rahva sekka, minu arust oli see nii ohtlik. Muidugi ei olnud seal aint delfiinishow vaid alguses olid ka merilõvid ja neid oli tore näha.

Päras sai delfiinidega ka ujuda, mitte küll seal basseinis ja hind oli muidugi väga krõbe. Suurele väljaminekule ma lootsin, et vähemalt saab oma rahvas tulla vaatama ja pildistama aga kus sa sellega. Võrgud olid ees ehk läbi selle küll ühtegi ilusat pilti ei saa ja olid siis nn. profesionaalid, kes pilte tegid, ühe pildi hinnaks oli 15 €, meeletu. Täielikud raharöövlid.
Aga ujumisest delfiinidega, väga äge oli, ma mõtlesin et nad on sellised pehmed aga tegelikud olid väga kõvad ja nagu katsuks plastmassi. Minu jaoks oli see üllatus. Nendega sai seal ujuda, sööta, katsuda ja delfiin ise ujus sikasaka läbi kõigi vahelt.
Kokkuvõttes oli see väga lahe kogemus, olenemata hinnast.

 

Leave a Reply

