Posted in Elu, kingi idee

Lemmikud tooted vannitoas

Juba 3 aastat tagasi avastasin enda jaoks Bed Headi šampooni, see on nii hea lõhnaga. Mmmm..
Kuna mul on üsna õhukesed juuksed, siis mulle sobib see šampoon ideaalselt.
Ja täna leidsin ka teise lemmiku, Selveris hetkel soodukaga olev dušigeel. Ma lihtsalt armusin sellesse lõhna.

Hetkel mõnulengi vannis selle ingveri lõhna sees.
Mõlemaid tooteid julgen vabalt soovitada. Mina oleks ka väga rahul kui keegi mulle need nt. sünnipäevaks kingiks.

Varsti on oodata uut reisipostitust, siis kui ükskord end kokku võtan. 🙂

Leave a Reply

