Posted in Uncategorized

Minu keha

Ma olen juba ammu plaaninud oma kaalu vähendada ja iga kord seda edasi lükanud.
Nüüd kui enamus blogijad keda ma loen selle ette on võtnud, otsustasin ka mina end kokku võtta. Ei hakka ma raha maksma hetkel mingi toitumiskava eest ega ka jõusaali.

Leidsin et Erik Orgu lehel saab teha endale kasutaja ja 3 päeva tasuta menüüsid ja ostunimekirja vaadata. Tutvun sellega ja panen oma aju tööle.

Täna tegin lisaks ka kodust trenni, nimelt vaatasin youtube’st kahte treeningu videot ja vehkisin järgi.
Kõhulihastele ja jalgadele. Sellest võib ka arvata mis mu põhilised kehaosad on mis peavad vormi saama.
😀
Aga tegelikult on asi päris kurb, ma pole kunagi nii palju kaalunud, 65kg on minu jaoks väga palju, olles kuskil 164cm pikk. Ma tundsin, et kui ma ennast nüüd kokku ei võta siis rasvun veel hullemini ja no kui kaugel ka see 70kg siis on.

Minu plaaniks on kuskil 10kg alla võtta!

Muidu võin varsti ka sellist nalja teha. 😀

giphy (2)

giphy (3)

Leave a Reply

