Posted in Elu

Kool hakkas

Nagu näha siis pole kirjutama jõudnud, asi on nimelt selles, et viimase vaba nädala kulutasin projekti tegemiseks tööl ja nüüd on juba kool hakanud.
Räägingi täna hülgemöla, sest avastasin et mitu päeva järjest on mu blogi vaadatud, ju siis rahvas soovib postitusi.

Ma käin nimelt TTÜs ja õpin mitte just kõige kergemat eriala, vihjeks võin öelda, et vähemalt viie aastane õppimine. Esimese nädalaga oligi vaja saada tunniplaan kuidagi paika ja võimalikult palju aineid lisaks võtta. Varsti loksub juba graafik paika ja siis on rohkem aega asju planeerida ja teha.

Mul on tegelikult väga kurb, et mul rohkem vaba aega ei ole ja muidugi vaba raha. Siis ma hakkaks korteris remonti tegema ja igasugust sisekujundust. Saaks sellest kõigest postitusi teha, aga ehk kunagi siis, kui oma maja ehitan.

Aga teie, kes te siis vahepeal käite, rääkige mis te siin blogis näha tahaksite? Milliseid isetegemisi? Millist hülgemöla? 😀

giphy

Leave a Reply

