Posted in vanast uus

Mäkerdamine lastele ehk ajalehtedest kauss

Kõigepealt ma alustan sellest, et mitu päeva on nii kiire olnud, et pole aega olnud midagi meisterdadagi. Üritan nüüd seda viga parandada . Vahepeal proovisin ise silikoonvormi teha, tuli välja selline poolik, nii et proovin mõne aja pärast uuesti teha ja teile näidata.
Lisaks on tulemas kindlasti üks lambi projekt, mis on tehtud veinipudelitest ja vanast kellast tahan uue kella teha.
Aga kuna vahest ka minul saavad ideed otsa, siis võite kindlasti pakkuda igasuguseid meisterdusi. Ma muidugi ei saa lubada, et ma neid proovin aga kui mul on olemas kõik vajalikud asjad siis ma muidugi üritan teha.

Nii ja nüüd jõuan oma jutuga kausi juurde.
Vaja läheb: õhupalli, jahu, vett, ajalehti ja pintslit.
Sega kokku 1 osa jahu ja 1,5 osa vett, puhu täis õhupall ja tee sellele joon ette, kust hakkab jooksma kausi piir.
Ja hakkabki pihta, kannad segu õhupallile ja siis rebid väiksed ajalehe tükid ja asetad peale, lisaks teed uuesti seguga kokku ja lased kuivada enne kui hakkad teist kihti õhupallile laduma. Kuna mina olin selles projektis ainult juhendaja siis meie saime kokku 3 kihti, ise usun, et 6 kihti oleks kõige parem. (Varsti proovin ise ka)
Aga ka 3 kihiga jäi üpriski kõva. Kuna preili, kes mäkerdas, ei viitsinud kaua oodata, kasutasime fööni kuivatamiseks. Lasime veel pool päeva seista ja siis eemaldasin õhupalli.
Tulemus nägi välja selline
20150722_125201

Ainult natukene krobetamate äärtega, need lõikasin maha.
Minu arvates jäi tulemus üsna hea, kui veel ära värvida oleks hea sinna igast pudipadi panna või miks mitte teha kommikausiks.
Ja nagu öeldud, mõne aja pärast proovin ise ka teha.

One thought on “Mäkerdamine lastele ehk ajalehtedest kauss

Leave a Reply

