Posted in Uncategorized

Water blob

Ei teagi kuidas seda eesti keelde tõlkida. Ma ütleks veepadi 😀
Igatahes nägin seda õpetust ja tahtsin kohe järgi proovida. Toimis küll 😀
Tegin väikse versiooni.
Vaja läheb: kilet, triikrauda, küpsetuspaberit, vett.

Mul oli 2 väikest kile juppi, panin nad üksteise peale ja triikraua kõige suurema kuumusega sulatasin nad kokku, muidugi küpsetuspaber tuleb panna kile mõlemale poolele, nii nagu videos. Mina ei jätnud nii väikest triikimisriba, tegin triikraua laiuselt. Lisaks sellele keerasin ma veel triigitud osa tagasi ja sulatasin uuesti. Päris hästi kinnitus.
Väikese augu jätsin vooliku jaoks, lasin vee sisse ja siis triikisin selle augu ka veel kinni. See nõuab mitme inimese abi. Ma arvan et asja ajab ära ka teip.
Ja välja nägi ta selline.

20150713_210034Täitsa mõnus oli ja lastele väga meeldis.

Leave a Reply

