Posted in vanast uus

Vana pildiraam

Mul oli kodus üks pildiraam, mille ma kunagi endale sain, siis temast ära tüdinesin ja kappi viskasin. Nüüd oli aeg ta välja kaevata. 2015-06-17 15.38.31
Tegelikult oli ta juba ühe uuenduskuuri saanud, nimelt ta oli kunagi täitsa ilma värvita, lihtsalt puit. Nii ma siis ta valgeks värvisin ja rohelise värviga üle tupsutasin.
Vaja läheb: veini/šampuse korke, nuga, pildiraami, konkse, liimi, õllepurgi clipi, naela ja haamrit(mul seda muidugi kodus pole 😀 seega kõlbas taskunoaga toksimine) Võtsin pildiraamilt tagant selle hoidja ära ja hakkasin aga korke lõikuma, soovitavalt võiks nad olla sama jämedused. Kui korgid lõigatud siis hakkasin aga konkse pildiraami kruvima. Kõigepealt tegin naelaga väikse augu ette, pistsin konksu sisse ja hakkasin keerama. Mul sobivaid tööriistu pole, seega pidin olema loominguline. 2015-06-17 15.49.31
Konksud kinnitada pildiraami alla äärde. Kui sobiv arv konkse paigaldatud, tuleb liikuda korkide liimimiseni. Kui see ka tehtud saab siis tuleb paigaldada pildiraamile konks, et see seina rippuma panna. (Nüüd tuli meelde, et ilmselt paljudel on see konk seal olemas, mul ei olnud) 2015-06-26 14.33.24 Ühesõnaga tulebki mõõta pildiraami külje keskpunkt, õllepudeli clip pooleks lõigata ja liimiga kinnitada. Nüüd jääb üle vaid oma kätetöö üles riputada, tao naela taskunoaga, veel paremal juhul muidugi haamriga, niikaua kui ta seinas on 😀 ja riputa üles. 2015-06-26 14.39.18
Pildiraami taha panin veel seinanätsu, sest võtmed mul ühe raskused pole ja igapäev oleks tüütu pildiraami sirgeks sättida.

Leave a Reply

